Szerviz

Garanciális szervizbejelentő űrlap. A bejelentés beküldés után hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Szerviz űrlap

Kérjük, töltsön ki minden kötelező mezőt és írja le, hogy milyen problémát észlelt a fitnesz eszközén. Fotózza le a számlát vagy a jótállási jegyet és töltse fel. Amennyiben tud fotót vagy videót készíteni a hibáról, abban az esetben azt a fájlt is töltse fel az űrlap végén.










    SZÁMLA / JÓTÁLLÁS FELTÖLTÉSE (KÖTELEZŐ)

    + vagy húzza ide a fájlt

    KÉP FELTÖLTÉSE A HIBÁRÓL (OPCIONÁLIS)

    + vagy húzza ide a fájlt

    A Pán-Trade Kft. Adatkezelési tájékoztatóját megismertem és elfogadom.[acceptance]

    A garanciális szervizelés díjmentes a jótállási időszakban. Abban az esetben,  ha vásárló garanciális jellegű hibának vélt meghibásodáshoz kéri szervizünk segítségét, viszont a szervizes kollégáink a helyszínen megállapítják  és rávilágítanak arra, hogy a meghibásodás a felhasználó figyelmetlenségéből vagy a termék helytelen használatából ered (A termék használati útmutatójában leírtakat nem vette figyelembe), abban az esetben kiszállási és munkadíjat számolunk fel az alábbiak alapján.

     

    kiszállási díj Budapesten: fix bruttó 7.000 Ft,

     

    kiszállási díj vidékre: fix bruttó 7.000 Ft + bruttó 130 Ft / km-díj, (Telephely: 1173 Budapest, Strázsahegyi dűlő 7.) Telephelytől számítva a termék pontos címéhez, oda és vissza út.

     

    óradíj: bruttó 9.000 Ft/óra, minden megkezdett fél óra kerül számlázásra.